Kurumsal Hediye Satın Almanın 8 Esası
- senersinsen
- 7 Tem 2021
- 2 dakikada okunur
Yılın belirli zamanlarında, kurumsal hediyeler bir zorunluluktur - yeni bir satıcıya hediyeler, bir müşterinin işi için teşekkür olarak gönderilen hediyeler, çalışanlara ve yöneticilere hediyeler ve liste uzayıp gidiyor. Yanlış hediyeyi verirseniz, alt çekmeceye tıkılabilir. Daha da kötüsü, yanlış hediye birini rahatsız edebilir. İyi haber şu ki, takdir edilen ve ilişkileri güçlendiren hediyeler seçmenin yolları var.

Müşterileriniz için mükemmel kurumsal hediyeyi satın almak, çevrimiçi ve perakende ürünlerin bulunabilirliği ile hiç bu kadar kolay olmamıştı. Bununla birlikte, çok çeşitli hediye fikirleri ile baş döndürücü bir dizi seçenek gelir. Müşterileriniz için mükemmel kurumsal hediyeyi bulmaya başlamadan önce , kurumsal hediye satın almanın temellerini öğrenin .
American Express Semi-Annual Small Business Monitor'den OPEN'e göre, en iyi kurumsal hediyeler:
Kartlar veya takvimler (%49)
Perakende veya restoranlar için hediye sertifikaları (%26)
Şirket markalı ürünler (%23)
Meyve veya yemek sepeti veya yardım bağışı (her ikisi de %18)
Çiçekler veya bitkiler ve şarap veya likör (%10 oranında bağlı)
Tükenmeden ve "denenmiş ve gerçek" kurumsal hediyeyi satın almadan önce, iş hediyeleri almanın bu sekiz esasını düşünün.
Kurumsal Politikaları Kontrol Edin
Birçok şirket ve devlet dairesi, bir hediyenin dolar değerini sınırlayan veya hediyeleri yasaklayan bir hediye politikasına sahip olacaktır. Ürünü iade etmek zorunda kalmamaları için hediye vermenin sınırlarını belirlemek için alıcılarınıza danışın.
İstekleri Belirle
Kurumsal bir müşteriye ne satın alınacağını bilmek, kurumsal hediye satın almanın en büyük zorluğudur. Çoğu durumda müşterilerinizi kişisel düzeyde tanımak zordur. En iyi ihtimal, müşterilerinizi aramak ve size ne satın alacağınız konusunda harika bir fikir vermek için nelerden hoşlandıklarını, hobilerini vs. sormaktır.
Kültürel Farklılıkları Düşünün
Kurumsal hediye satın almak için her ülke ve kültürün kendi kuralları olacaktır. Örneğin Çin'de bir hediye ölümü simgelediği için asla beyaza sarılmamalıdır.
Kalite için gidin
Gönderdiğiniz herhangi bir iş hediyesi, şirketinizin imajına yansır. İmajınızı bozabilecek düşük kaliteli hediyelerden kaçının. Bütçenizi aşmadan kaliteli ürünler satın alın.
El Yazısı Kartları Kullanın
Bu Hallmark çağında hediyenizi ve imzanızı içeren bir kart göndermek çok kolay. Daha kalıcı bir izlenim için, düşüncelerinizi paylaşan el yazısı bir not ekleyin.
Ambalaj Harcama
Müşteriniz için doğru kurumsal hediyeyi seçmek kadar, hediyenin ambalajı da önemlidir. Müşteri ilişkilerindeki değerinizi yansıtmak için ambalaja zaman ve para harcayın. Hediye paketi yapma yeteneğiniz yoksa veya zamanınız yoksa, perakendecilerden ve alışveriş merkezlerinden alabileceğiniz birçok hediye paketi hizmetini kullanın.
Kişisel Olarak Teslim Edin
İş hediye listeniz çok büyük değilse, hediyeyi istediğiniz kişiye kişisel olarak teslim etmeyi düşünün. Kişisel olarak teslim edilen bir hediye, müşterilerinizin aklının zirvesinde olmanızı sağlar.
IRS Kesintilerini Bilin
ABD'de iş hediyeleri, vergi yılı için kişi başı 25 $'a kadar vergiden düşülebilir. Bu, hediyenin paketlenmesi veya postalanması gibi olası durumları içermez. Sahip olduğunuz iş yapısı (yani ortaklık) farklı kurallara tabi olabilir. IRS Yayını 463'ü incelediğinizden emin olun.
Kurumsal hediye vermek, müşterilerinizle bağlantı kurmak, bağları güçlendirmek ve tatil neşenizi paylaşmak için bir fırsattır. Verme tutumunu benimsemek, kurumsal hediye alma eylemini daha az stresli ve daha eğlenceli hale getirecektir.
Kommentarer